niedziela, 27 października 2013

#1



        Moje życie składa się z wielu porażek, sukcesów i kilku filozoficznych myśli. Z błędów, których żałuję do dziś, ze wspomnień o ludziach, którzy odeszli i już nie wrócą. Nie tylko w sensie umierania. Są ludzie, których zraniłam i już mi tego nie wybaczą. Odeszli na zawsze, choć w mojej pamięci pozostaną ze mną uśmiechnięci, chętni i gotowi mi pomagać. 
         Moje życie to dziwne istnienie, którego nikt nie potrafi zdefiniować. Kim jestem? Po co w ogóle żyję? Jaką rolę inni odgrywają w moim istnieniu? Jaką rolę w nim odegrałeś  Ty? Byłeś. Tylko po co? Żeby zburzyć mój mizernie utkany niestabilny świat? Żeby wdepnąć do niego z butami i przewrócić go do góry nogami? Żeby zniweczyć wszelkie moje plany odnośnie miłości?
           Poznaliśmy się pewnego deszczowego dnia, gdy wracałeś z treningu, a ja spieszyłam się do pracy. Wpadliśmy na siebie. To było piękne. Zupełnie jak z bajki.  Złapałeś mnie w pasie, żebym nie upadła. Potem umówiliśmy się na kawę. A Twoje  oczy wpatrywały się we mnie z czymś, czego nie mogłam odgadnąć.
           Grałeś w tutejszym klubie. Mówiłeś, że uwielbiasz siatkówkę i chce się rozwijać. Mówiłeś też, że jestem piękna. Nim się obejrzałam, zawróciłeś mi w głowie. Pięknymi słówkami, szarmanckimi gestami, cudownym uśmiechem. Całym sobą. Kiedyś po wygranym meczu, i to nie z byle kim – ze Skrą Bełchatów, podszedłeś do mnie z uśmiechem i jak gdyby nigdy nic oznajmiłeś,że tą wygraną dedykujesz mnie.
            A ja? Patrzyłam na Ciebie, aż w końcu po prostu cię pocałowałam. Od tamtego momentu można nas było uznać za parę, co też koledzy z drużyny, jak i inni, zrobili.
I od tego się wszystko zaczęło.
          

Posłowie: startujemy z czymś nowym. jest już skończone, więc spokojnie powinnam to doprowadzić do końca. Nie spodziewajcie się dużej ilości rozdziałów. Mam ich 9. 
Poznajcie Pana Tajemniczego.
Pobawimy się w zgadywanki? :)  
+Odsyłam do zakładki "Informowani"

13 komentarzy:

  1. Ooo tak milusio sie zrobiło <3 Fajnie się rozpoczyna. Na pewno tu będę.:p A kim jest Pn Tajemniczy nie mam pojęcia...I nic mi do głowy nie przychodzi. Ale będzie ciekawie, czuje to :P
    POZDRAWIAM
    Paulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujące, tak najkrócej można to nazwać. Nic konkretnego z tego nie wychodzi ale już się wciągnęłam. Nie wiemy kim jest tajemniczy "książę" i zachęca jeszcze bardziej.
    Czekam na więcej, i proszę informuj mnie;)
    Jakbym miała zgadywać to nie wiem na kogo bym postawiła. Może Kubi? Nie, nie wiem.
    Całuję, Daja;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm nie jestem dobra w zgadywanki i nawet nie będę próbować:), aczkolwiek będę czytać z wielkim zacięciem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby Andrzej Wrona? Zapewne nie, bo nie mam szczęścia w strzelaniu.
    Ciekawie się zaczyna. : )
    Czekam na więcej.
    Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Strzelać, kto tym tajemniczym jest, to ja nie zamierzam, bo i tak pewnie nie trafie :P
    Daja już napisała, że to intrygujące, więc powtarzać się nie będę. Powiem jedynie to, że taka niewiedza dobrze wpływa, bo wyobraźnia próbuje do każdego, najmniejszego nawet szczegółu, dopasować jakiegoś bohatera :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm na pewno nikt ze Skry :p hmm może Pit? Tak mi jakoś przyszedł do głowy.
    W ogóle, to świetny początek :) Czekam na dalej, więcej, dłużej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm.. podoba mi się, tajemniczo, romantycznie.. czyli coś co uwielbiam ;))
    Czekam, na część 2, Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada. Do głowy przychodzi mi ZB9 , ale tylko strzelam. Czekam na 2 rozdizał :*

    kazda-droga-wymaga-poswiecen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Tysiu, to takie piękne, że na pewno zostaję *__*
    hm, Winiarski? A może Maniek? Albo Kłos? Ostatecznie Wrona. Cholera nie wiem ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. noo.. początek baardzo mi się podoba! ;) taki.. mądry :) zaintrygował mnie ten pierwszy rozdział. podobnie jak i muzyka ; ) znowu trafiłaś w mój gust ;)
    a jeśli chodzi o pana tajemniczego hm.. Może jakiś Resoviak? ;) no na pewno nikt ze Skry ;D
    aa i odnosząc się do zakładki "autorka" to.. naprawdę masz talent! Pora to zauważyć :D

    pozdrawiam! :) i zapraszam : http://miloscarozsadek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń